donderdag 17 maart 2011

Blog in de kijker

Bron: De Standaard
Hoe lukt het met het taalportfolio? Wil je een keer iets anders schrijven dan een film- of boekbespreking maar heb je niet echt een goed idee? Kijk dan eens op de volgende blog om inspiratie op te doen!
Deze blog verdient zeker een keer in de kijker te staan omdat de schrijfster veel verschillende, leuke en interessante artikels post. In de artikels zitten steevast enkele links verstopt en op die manier is haar bronvermelding ook altijd in orde. Bovendien kopieert ze niet zomaar wat ze op het wereldwijde web vindt, neen, deze blogster schrijft gewoon écht goed!
Keep them posted! (All of you!)

1 opmerking:

  1. Het toneel was saai. Om te beginnen, ik zat niet goed. Hoe kun je nou een toneel bekijken als je niet eens deftig zit. Wat ik ook vind dat slecht was, is het onderwerp van het toneel. Ik bedoel : hoe kun je nu een toneel uit vinden over het internet? Mensen die op het internet video’s of foto’s posten zijn mensen die zich vervelen of die geen vrienden hebben, dus waroom dat toch doen.


    Er waren wel een paar goeie acteurs maar er waren ook een paar slechte acteurs. Dat Vlaams personage vond ik wel goed. Zij sprak luid en duidelijk en zij articuleerde goed. Maar dat ene Hollandse meisje sprak voor mij geen algemeen Nederlands zij sprak voor mij dialect. ZE was zelfs niet eens duidelijk. ER was ook een mannelijke acteur die zijn best deed maar het niet goed deed. Hij had een paar woorden geschreven op papier en het was niet duidelijk omdat we niet snapte en het was niet leesbaar wat hij schreef, maar voor de rest deed hij het goed.



    Je vindt wel veel video’s op het internet en als ik goed na denk zal het onderwerp waarschijnlijk daarover hebben. Je moet wel op passen met de video’s die je post. Er was een meisje die Rebbeca Blake hete. En zij had een video op you tube gepost en nu word ze levens bedreigd. Dus je moet op passen wat voor video’s gepost. Ge kunt wel grappige video’s posten en dramatisch video’s en zo verder maar je moet altijd oppassen.

    Voor de rest over het toneel weet ik niet veel want ik was in slaap gevallen maar een belangrijk mededeling is maak gewoon geen video’s als het niet grappig is. Denk tien keer na voor dat je een video post. Een tip post grappige video’s waarvan mensen ermee zullen lachen anders heeft het geen zin.

    BeantwoordenVerwijderen